Jūsų krepšelis:

Jūsų krepšelis šiuo metu tuščias.

background

Grąžinimo taisyklės

Vartotojas turi teisę atsisakyti užsakymo ir grąžinti kokybiškas prekes per 14 dienų nuo Prekės pristatymo datos. Norėdami grąžinti prekę atsisiųskite bei užpildykite grąžinimo formą ir atsiųskite ją elektroninio pašto adresu salonas@bolix.lt.

Mes susisieksime per 1 (vieną) darbo dieną nuo grąžinimo formos gavimo dienos. Parinksime patogų laiką, kada pas Jus galės atvažiuoti kurjeris paimti prekę. Kurjerį Jums iškviesime mes, prekių grąžinimas yra nemokamas.

Pinigus įsipareigojame grąžinti įstatymų numatyta tvarka ne vėliau nei per 14 dienų nuo grąžinamos prekės atvežimo į mūsų sandėlį dienos.

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
– grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė turi būti nenaudota ir nesugadinta;
– prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
– grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, “Bolix” įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis “Mažmeninės prekybos taisyklėmis”.

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.